Vrácení a reklamace
Jak reklamovat?
Potřebujete zboží reklamovat? Zde si vytiskněte jednoduchý reklamační formulář, přiložte kopii daňového dokladu (faktury) a spolu se zbožím jej odešlete na adresu:
BIBO Stores s.r.o., Sedláčkova 472/6, Písek 397 01
Reklamované zboží nám pošlete v nepoškozeném obalu a řádně zabalené, aby nedošlo k poškození při přepravě. Balíček nám pošlete doporučeně. Abychom měli jistotu, že se balíček dostane do našich rukou.
Záruční lhůta je zákonem stanovena na 24 měsíců, u našeho zboží slouží daňový doklad (faktura) zároveň jako záruční list. Reklamace se nevztahují na závady způsobené nesprávným použitím a opotřebením neodpovídajícím způsobem. Zákazník je povinen uplatnit reklamaci neprodleně po vzniku vady.
Reklamaci budeme posuzovat v souladu s pokyny stanovenými výrobcem. Maximální doba vyřízení reklamace je zákonem stanovena na 30 dní. Samozřejmě se budeme snažit vyřízení reklamace co nejvíce urychlit.
Stáhněte si reklamační formulář ZDE
Výměna nebo vrácení zboží do 14 dnů
Zásilku je nutné podat k přepravě do 14 dnů od převzetí zboží.
Jestli zboží chcete vyměnit nebo vrátit, není problém! Určitě nechceme, abyste měli doma něco, co vám nesedí. Máte možnost výměny nebo vrácení bez udání důvodů ve lhůtě 14 dnů ode dne, kdy byla vaše zásilka převzata. Shoemaker si vyhrazuje právo na odmítnutí výměny i vrácení, které jeví známky opotřebení nebo používání (zejména ve venkovním prostředí) a také na zboží zaslané bez původní krabice (obalu) či v poškozeném obalu. V případě, že jste k zásilce obdrželi dárek, prosíme o jeho vrácení dle ustanovení § 2072 - § 2075 zákona č. 89/2012 Sb., občanského zákoníku. Pokud navrácení daru není možné, máte povinnost zaplatit jeho obvyklou cenu.
Zboží nám zašlete na adresu: BIBO Stores s.r.o., Sedláčkova 472/6, Písek 397 01 společně s vyplněným formulářem a kopií faktury a my se o vše postaráme.